Alışveriş & Sipariş
tiedup.com.tr'den nasıl alışveriş yapabilirim?
tiedup.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri, renk ve ölçü seçeneklerini işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.
tiedup.com.tr üzerinden hediye gönderimi yapabilir miyim?
Evet. Ödeme sayfasında teslimat ve fatura adresi ayrımı bulunmaktadır. Teslimat adresi olarak hediye göndermek istediğiniz adresi ekleyebilirsiniz. Böylece hediye göndermek istediğiniz ürün teslimatta belirttiğiniz adrese gönderilecektir.Ayrıca ödeme sayfasında “Gönderim Notu” alanında hediye olduğunu da belirtebilirsiniz.
tiedup.com.tr den aldığım ürün hediye paketi yapılabilir mi?
Siparişinizi verirken sepetim sayfasında her ürününüz için ayrı ayrı hediye paketi seçeneğini işaretlediğiniz durumda siparişleriniz hediye paketi yapılmış olarak ulaşacaktır. Seçeneği işaretlemeyi unuttuğunuz durumda kargoya verilmemiş siparişleriniz için talebinizi iletişim adreslerimize iletirseniz ([email protected]) talebiniz işleme alınacaktır.
Hediye paketi yapılarak gönderilmesini istemediğiniz ve paketlemesini kendiniz yapmak istediğiniz siparişleriniz için ödeme sayfasında “Gönderim Notu” alanına talebinizi yazmanız durumunda siparişiniz ile birlikte hediye paketi gönderimi yapılacaktır.
Not alanına yazmayı unutmanız durumunda iletişim adreslerimize iletirseniz ([email protected]) talebiniz işleme alınacaktır.
tiedup.com.tr’deki fırsatlardan nasıl haberdar olabilirim?
tiedup.com.tr ‘ ye üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli periyotlarla sitemizdeki fırsatlar konusunda bilgilendirme gönderilmektedir.
Bilgilendirme seçeneğinin açık olduğundan emin olunuz.
Ödeme & Güvenlik
Ödemeyi nasıl yapacağım? Ödeme seçeneklerim nelerdir?
tiedup.com.tr’den yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kredi veya banka kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.Havale / EFT ( Yapacağınız ödeme’nin açıklama kısmına mutlaka sipariş numaranızı yazmalısınız.) Bu notu yazmayı atladığınız durumlar için [email protected] veya +90 530 707 85 42 whatsapp destek hattımız ile iletişime geçebilirsiniz.
Havale / EFT Hesap Bilgilerimiz:
Hesap Adı: RANA YAZICI IBAN No: TR61 0001 2001 5990 0009 1002 76
Kapıda ödeme imkanı var mıdır ?
tiedup.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde kapıda ödeme yapma imkanı bulunmamaktadır. Siparişiniz ödeme tamamlandıktan sonra işleme alınmaktadır.
tiedup.com.tr ’den ödeme yapmak güvenli mi?
Kredi kartı bilgileriniz hiçbir şekilde tiedup.com.tr veya ona hizmet veren şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin tiedup.com.tr arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız/telefonunuz arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.
Kişisel bilgilerim güvende olacak mı?
Kesinlikle. Müşteri bilgilerinizi Üyelik Sözleşmesi uyarınca gizli tutmaktayız. Sadece resmi makamlarca talep edilmesi ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince açıklama yapmak zorunda olduğumuz durumlarda açıklanabilmektedir.
Teslimat & Kargo
Gönderim seçenekleriniz nelerdir ?
tiedup.com.tr’den yapacağınız alışverişlerde Mağazadan teslim, Kargo, VIP teslimat seçenekleri ile gönderileriniz gerçekleşmektedir.
Ödeme yapmadan önce teslimat seçeneğini doğru seçmeyi unutmayınız.
Mağazadan Teslim :
Mağazadan Teslim Nedir?
Siparişinizi herhangi bir kargo alt-üst limite takılmaksızın kargo ücreti ödemeden mağazalarımızdan teslim alabilirsiniz..Ürününüzü Fişekhane veya Göktürk mağazalarımızdan teslim almak istediğiniz durumlarda mağazadan
teslim seçeneğini işaretleyerek almak istediğiniz mağazamızı seçiniz.Bu durumda ürününüz o mağazada hazırlanıp teslim alınmak üzere bekletilecektir.
Siparişimi teslim almak için mağazaya ne zaman gelmeliyim?
Mağazadan teslim yapacağınız durumlarda ürün mağazamızda hazır hale getirildiğinde tied Up ekibi +90 530 707 85 42 numaradan sizinle iletişime geçecektir. Ürünün teslimi hususunda süre açısından desteğe ihtiyaç duyduğunuzda ekibimiz ile [email protected] mail adresinden veya Whatsapp destek hattından iletişime geçebilirsiniz.
Siparişimdeki ürün hasarlı ise ne yapılır?
Mağazadan ürününüzü teslim almaya geldiğinizde ürününüzü kontrol etmeniz tavsiye ediyoruz. Ancak o an ürünü kontrol etmezseniz ve sonrasında üründe bir hasar farkederseniz bu durumda ürünün ambalajı ve faturası ile 14 gün içinde bizlere mağazalarımız veya whtasapp destek ekibimiz üzerinden başvurup değişimini veya iadesini talep edebilirsiniz.
Kargo :
Hangi bölgelere gönderim yapmaktasınız ?
tiedup.com.tr hem yurtiçi hem yurtdışına gönderim yapmaktadır.
Teslimat süresi nedir?
Yurtiçi siparişinizi aksi bir durum olmadıkça 2 iş günü içerisinde kargoya teslim edeceğiz. Ardından adresinize teslim süresi kargo şubelerindeki yoğunluğa bağlı olarak genellikle kargoya teslim edildikten sonra İstanbul içinde 1-3 iş günü arasında, İstanbul dışında 3-5 iş günü arasında değişmektedir.
Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?
Sitemizden yapacağınız 2.000 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsizdir.
2.000 TL altı siparişlerde ise sabit 75 TL’dir.
Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?
Türkiye sınırları için en fazla noktaya teslimat yapan MNG Kargo firması ile çalışmaktayız. Yurtdışı gönderimlerimiz için ise PİKARGOM firması aracılığı ile gönderim yapmaktayız.
Siparişim ulaşmazsa ne yapabilirim ?
Varış gününde adresinizde bulunamazsanız, gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3 iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz bize iade edilmektedir. Bize geri dönen ürünleriniz için +90 530 707 85 42 numaradan size ulaşmaya çalışacağız, tekrar gönderim yapabiliriz.
Tekrar gönderim yaptığımız hususlarda kargo ücreti tarafınızdan tahsil edilecektir. Şayet sizlere ulaşamazsak sipariş iptal edilerek ücreti ödeme yaptığınız şekilde iade edilecektir.
Kargo teslimatı sırasında neye dikkat etmeliyim ?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından tiedup.com.tr’e ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.
VIP Teslimat
İstanbul içinde VIP teslimat seçeneği nasıl gerçekleştirilmektedir ?
Haftanın 7 günü Saat 14.00’e kadar verdiğiniz siparişler aynı gün içerisinde özel kuryemiz ile tarafınıza gönderilmektedir. Saat 14.00 sonrası vereceğiniz siparişler ise en geç ertesi gün tarafınıza özel kuryemiz ile ulaştırılacaktır. Olumsuz hava şartları ve trafik gibi sebeplerden dolayı teslimat gecikmesi yaşanabileceği durumlarda satış destek ekibimiz tarafından müşterilerimizden telefon ile gönderim için teyit alınmaktadır.
VIP Hizmet bedeli nedir ?
VIP teslimat seçeneğinde özel kurye teslimat ekibimiz ile tarafınıza teslimat gerçekleşeceğinden teslimat adresinin bağlı olduğu ilçeye göre VIP Teslimat Hizmet bedeli değişiklik gösterecektir. Teslimat yöntemi seçildiğinde güncel hizmet bedeli için satış destek ekibimiz sizinle paylaşarak teyit alacaktır.Onayınız sonrasında gönderim gerçekleşecektir.
İptal & İade & Değişim
-tiedup.com.tr ’den vermiş olduğum siparişi iptal edebilir miyim?
Siparişiniz henüz kargoya teslim edilmemişse, Hesabım > Siparişlerim sayfasından siparişinizi iptal edebilirsiniz. Talebinizi ayrıca [email protected] adresinden bize e-postayla iletebilir veya haftanın 7 günü 09:00-18:00 saatleri arasında +90 530 707 85 42 numaralı TiedUp Müşteri İlişkileri Hattı’nı arayabilirsiniz.
Sipariş iptali talebiniz onaylandıktan sonra, ödeme kredi kartınızdan alındıysa iade işlemi kartınıza yapılır. EFT/Havale ile yapılan ödemelerde geri ödeme süreci bankanıza bağlı olarak farklılık gösterdiğinden, iadelerinizi bankanızla iletişime geçerek takip edebilirsiniz.
-İade politikanız nedir ve İade işleminden sonra geri ödeme ne sürede yapılır?
Teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde, kullanılmamış, etiketleri sökülmemiş, yeniden satılabilirlik özelliği bozulmamış, aksesuarları eksiksiz olan ürünleri iade edebilirsiniz. Bu koşullara uymayan iadeler kabul edilmeyerek size karşı ödemeli olarak geri gönderilir.
İade işleminizi +90 530 707 85 42 numaralı TiedUp Müşteri İlişkileri Hattı ile iletişime geçerek başlatabilirsiniz.
-Hangi ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır?
Kozmetik grubuna dahil ürünlerde iade yapılmamaktadır.
Ürün Temin Koşulları?
Ürünlerinizin fiyatları online ve fiziki mağazalarınızda değişiyor mu ?
Tüm ürünler için aynı fiyat politikasını uyguluyoruz. tiedup.com.tr’de yer alan bir ürünü tiedUp mağazalarından aynı fiyata satın alabilirsiniz.